غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

سرپرست دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: اساس برنامه‌های دفتر روستایی در سال 94 برای شوراهای روستاییتوجه به آموزش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، عبدالله قدرتی بعدازظهر امروز در آئین روز شوراها در این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که برای ارتقای دانش و توانمندی‌های شوراها باید مورد توجه قرار گیرد، آموزش است.

سرپرست دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: به همین منظور برنامه‌های خوب آموزشی برای اعضای شوراهای روستایی پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: با توجه به سکونت جمعیت قابل توجهی از استان در روستاها و اهمیت کار شوراهای روستایی، توجه به آموزش آنان از ضروریات است.

قدرتی در بخش دیگری حمایت مالی از شوراهای روستایی برای عمران و آبادانی روستاها را از رویکردهای دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی اعلام کرد و گفت: در این راستا طی دو سال گذشته 530 میلیارد ریال به روستاها تزریق شده است.

سرپرست دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: این اعتبار به 683 روستای استان برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی اختصاص یافته که به تدریج در این بخش‌ها هزینه شد.

وی بر درآمدزایی دهیاری‌ها به منظور خدمات‌دهی به روستاها تاکید کرد و بیان داشت: فرهنگ پرداخت عوارض باید در روستاها بیش از پیش تقویت و نهادینه شود.

قدرتی با تأکید بر همکاری مردم به منظور پرداخت عوارض سالانه، بیان داشت: لازم است تا دهیاری‌ها در قبال پرداخت عوارض، رسید ارائه کنند.

سرپرست دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی یادآور شد: کاهش تصدی دولت از اهداف اصلی تشکیل شورای اسلامی است.

 

نظرات  (۱)

«فرهنگ پرداخت عوارض باید در روستاها بیش از پیش تقویت و نهادینه شود»

تحقق این مهم وپذیرش آن به اختیار واستقبال خود جوش مردمی ،زمانی ممکن می شود که مشمولین پرداخت عوارض ومالیات  انعکاس نتیجه وثمره اجرای چنین مصوبات وقوانینی را پیرامون حوزه کار وزندگی خود مثبت ومقبول ببینند.درغیر این صورت به جای استقبال به دنبال راه ها وروزنه های گریز از پرداخت عوارض خواهند بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی