غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

بیمارستان 32 تخت خوابی غلامان یکی از طرح های بود که در زمان آقای احمدی نژاد به عنوان طرح مهر ماندگار و ملی به تصویب رسید که قرار بود در مرکز منطقه غلامان احداث شود؛ اما متاسفانه شنیده های حاکی از آن است یکی از مسئولین منطقه اقدام به سم پاشی در میان مردم بخش جرگلان نموده و توان خود را برای عدم آغاز به کار این طرح در غلامان به کار گرفته است که این قضیه نیز باعث شده است تا مسئولین استانی در اجرای این پروژه تردید به عمل آورند. حال باید دید سرنوشت بیمارستان 32 تخت خوابی غلامان چه خواهد شد. آیا این بیمارستان هم مانند سایر نهاد های که قرار بود در غلامان احداث شود به مکان دیگری انتقال خواهد یافت؟؟؟ 

  • ۹۳/۱۰/۱۸

نظرات  (۴)

درخصوص بیمارستان غلامان ومحل جدید آن در کجا واقعه خواهد شد توضیح دهید.
ومطلب دیگر درخصوص گاز کشی منطقه درسال جدید 94 به اتمام می رسد. باتشکر از شما.
پاسخ:
با سلام و تشکر از نظر حضرتعالی - با توجه به اطلاعات و اخبار به دست آمده احتمال دارد بیمارستان در تخته باغلق احداث شود.
در خصوص سوال دوم با توجه برنامه ریزی های انجام و مشاهده روند پیشرفت عملیات گاز رسانی، به احتمال بسیار زمستان 94 این موضوع به اتمام برسد.
  • نسل تف سر بالا
  • با سلام
    طبق اطلاعات گرفته شده یه بنده خدایی با این طرح کاملا مخالف شده دلیلی که آورده اینکه وجود این 32 تختی یعنی فقط یک انباری ساختن که هیچ متخصصی آنجا نباشد فقط یک دکتر عمومی .بخاطر همین آون بنده خدا گفته که یک بیمارستان 96 تخته در مرکز یکی از بخش ها (البته که راز نیست )ساخته بشه.بجد هم دنبال این نظر خودشم هست

    پاسخ:
    پاسخ: اگر شما نقشه رو نگاه کنید خواهید دید که جای جز غلامان نمی تواند مرکز باشد. چون همه روستاهای اطراف از جمله گیفان، ایوب و ... نیز به راحتی به آن دسترسی دارند؛ ضمن اینکه در هیچ جای این منطقه نمی توان موقعیت جغرافیایی همچون غلامان پیدا کرد (دشتی بودن، وسعت و ...)
    باسلام
    بااین حساب،پنهان کاری وپرده پوشی نشان تردیددر ادعا به احتمال نادرستی آن ازجانب شماست وگرنه معرفی ونام بردن ازچنین افرادی جایز ولازم وضروری است.بی گمان فردا روزمنِ غلامانیِ بی خبر و زود باوربه همان شبگردمخرب رای اعتماد و صداقت خواهم داد.علاوه برمحاسن فوق درصریح سخن گفتن فرصت دفاع نیزبه مظنون علیه داده می شود.

    پاسخ:
    پاسخ: شما بهتر می دانید که نام بردن از ایشان ممکن است چه عواقبی به دنبال داشته باشد و ضمن اینکه اعلام این خبر فقط و فقط در جهت رساندن این پیام به عموم است که بدانند که مرحله احداث بیمارستان در کجاست و چه شده که تا به العان خبری از آن نیست.
    اینکه ازشخص مزبور درپرده سخن می گویید، یا نام و نشان وی را به خاطر ملاحضاتی بر ملا نمی کنید خود برافروزنده آتش شک و تردید و انداختن شراره های ظن و گمان دردامن بسیاری کسان می گردد. در این رهگذر انگشت اتهام بنده به سوی یکی از نمایندگان دراز و چه بسا در بسیاری از محافل که طرح و بحث چنین مسایلی گرم است به استناد همان ظن وگمانِ خود، به قطع یقین نام این شخص را برزبان آورم، در صورتی که در برابر این پرسش که شما با چه سندی حلقه اتهام برگردن ایشان انداختی، اظهار عجز و ناتوانی کنم چون در محکمه ای که عقل سلیم در جایگاه قضاوت و اظهار نظر قطعی تکیه زده این سخنان و شبهات هیچ ارزش و اعتبارندارد. گاهی فرمانروای احساسِ آمیخته با تنفر ماغلامانیها از مردم و مسئولین رازی خارج ازحد اعتدال عقلانی است که بی دلیل هم نمی باشد.و اگر این رویه یعنی اثبات حقانیت خود قرین مستندات دندان شکن باشد آنگاه در هیچ مناظره و مقابله ای جانب سکوت معنی دار که نشانه عجز ماست را نخواهیم گرفت. از آنجا که بسیاری از سنگ اندازی ها در راه ترقی و آبادانی غلامان ازجانب رازیها،مسبوق به سابقه طولانی است،تو سن سرکش قضاوت و تنفر ماهنگام داوری اول به میدان آنها می تازد.

    پاسخ:
    پاسخ: ضمن تشکر از اظهار نظر شما، ولی مطمئن باشید که بنده این خبر را با آگاهی کامل نوشته و هیچ گونه تهمت و افترا در آن پیدا نخواهید کرد در ضمن شما هیچ موقع نمی توانید آنچه دیگران برای شکستن شما انجام می دهند را به صورت سندی مکتوب و ... در اختیار داشته باشی، چه برسد بتوان سندی پیدا کرد از یک مقام سیاسی وقتی که در نهایت پنهان کاری در حال انجام امور خود می باشد و حال اینکه بخواهیم به طور عقلانی هم درباره این خبر قضاوت کنیم، خواهیم دید که احتمال صحتش بسیار است زیرا این اولین باری نیست که این گونه اتفاقات در منطقه ما می افتد. مثلا یکی از آنها بحث ادغام منطقه گیفان و روستا های اطراف با منطقه غلامان و تاسیس شهرستانی جدید، که بعد از جمع آوری توماری بلند پایه و مهر و موم شده از سوی مردم این دو منطقه (به غیر از خود گیفان) ایشان بلافاصله به آن منطقه رفته و آ‌ن دوستانی که آن نامه را تایید کرده بودند، از تصمیم خود منصرف نمود این یک نمونه بود.با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی