غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

انتصاب بخشدار غلامان

| جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

طی حکمی جناب آقای محمد الهی به عنوان بخشدار غلامان انتخاب و منصوب شدند. الهی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند و همچنین سال ها از اساتید دانشگاه‌های و مراکز آموزشی استان بوده‌اند. 

نظرات  (۱۰)

سلام .خواهش مندیم که از دهیار خوبمون نیز در وبلاگتون توضیحاتی بدید تا همه از زحمات ایشون با خبر بشن و بفهمن که بقیه دیار های قبلی تا الان کاری برا شهرمون نکردن.

سلام آرزوی موفقیت دارم اما به نظر من تو سایتتون از دهیار عزیزمون هم چیزایی گفته بشه تا همه از کار های ایشون وزحماتی که دارن میکش از روی اخلاص برای شهرمون مطلع باشن چون خدایی داره زحمت میکشه ولی نامی از ایشون در وبلاگ ها برده نشده است

انتخاب درستی کردند .انشا الله در اینده ی نزدیک  شاهد زیبایی شهر قشنگمون بشیم و تلاش کنیم برای شهرستان شدن شهرمون.ممنون از مدیر وبلاگ.
  • مجید موحدی
  • انشاءالله درآینده نه چندان دوری شاهد جذب امکانات و اعتبارات دولتی فراوانی ، توسط بخشدار بومی و دلسوز غلامان "آقای محمدالهی " باشیم... 3
    مجید موحدی 
  • مجید موحدی
  • پیام تبریک انتصاب بخشدار جدید غلامان :
    جناب آقای "محمدالهی "انتخاب بجا و شایسته جنابعالی رابعنوان بخشدار اصلح وجدید بخش غلامان به شماوخانواده تان ومردم شریف ومهمانواز غلامان وحومه دهستان تبریک عرض نموده وامیداریم که این انتخاب مایه خیر و برکت فراوانی درآینده برای اهالی غلامان و روستاهای حومه گردد - انشاءالله....
    ( مجیدموحدی )
  • عبدالرسول منظری
  • سلام امروز با وب شما اشنا شدم تقدیر و تشکر خودم را از درج تصاویر بسیار زیبا و جالب شما که مطمئنا وقت زیادی جهت گرفتن انها گذاشتید اعلام می دارم تلاش کردم مشخصات فردی نویسنده را پیدا کنم موفق نشدم وخوشحال می شم از نظرات شما در و خودم استفاده کنم . التماس دعا 
    پاسخ:
    سلام بر معلم گرامی تشکر از ابراز محبت شما //باید عرض کنم عکس های که مشاهده فرمودید کار من نبوده ....بنده نیز خوشحال خواهم شد بنده را بیشتر راهنمایی کنید
  • عبدالرسول منظری
  • با سلام ، از اینکه فرصتی برای فرهیختگان غلامان ایجاد کردند تا جانباز معلم آقای محمد الهی به عنوان بخشدار غلامان فعالیت داشته باشند واقعا خرسندیم .و ارزوی توفیق روز افزون برای ایشان داریم .  
    آرزوی موفقیت دارم
  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین جهت تبادل لینک می توانید به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی