غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری اولین نماز جمعه عبادی و سیاسی غلامان.

| شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ

اولین نماز جمعه عبادی و سیاسی غلامان با معرفی حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی به عنوان امام جمعه منطقه و حضور پر شور مرزدارن غیور منطقه غلامان برگزار گردید.  

سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده نیروی انتظامی شیروان شد

| چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ق.ظ

 طی مراسمی با حضور مسئولین و پرسنل نیروی انتظامی، فرماندهان نظامی، فرماندار شیروان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شیروان برگزار شد. در این مراسم سرهنگ علی پاکدل بعد از 3 سال خدمت تودیع، و سرهنگ مسعود وحیدی که پیش از این فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم را بر عهده داشت، به جای وی معارفه شد.

نماز جمعه در شهر مرزی غلامان برپا می‌شود

| دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: به زودی نماز جمعه در شهر مرزی غلامان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: قرار است نماز جمعه در شهر مرزی غلامان  از این ماه برپا شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: هم‌اکنون برخی از مناطق استان متقاضی برپایی نماز جمعه هستند که پیگیری‌های لازم برای برگزاری این آیین در این مناطق در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: در صورت تهیه زیرساخت‌های مناسب از طرف مردم، ائمه جمعه برای این شهرهای استان خراسان شمالی منصوب و ستاد اقامه نماز جمعه در آنها تشکیل می‌شود.

به گفته رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، احکام ائمه جمعه برای مدت سه سال است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته نماز جمعه نشست‌هایی با مسئولان مناطق و شهرستان‌های جاجرم، شوقان، سنخواست، بجنورد، شیروان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نشست‌ها اهمیت و جایگاه نماز جمعه تبیین و مطرح می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی برگزاری برنامه‌هایی از جمله مسابقات فرهنگی و ورزشی را از برنامه‌های هفته نماز جمعه در استان عنوان کرد.