غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

 

طی حکمی از سوی سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی، جناب آقای «عبدالله قدرتی» به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری انتخاب و انتصاب شدند. ایشان در مدت زمان فعالیت خود در این دستگاه، پست های مدیریتی همچون معاونت دفتر منابع انسانی و معاونت دفتر امور روستایی را بر عهده داشته اند. 

نظرات  (۱۱)

آقای ق  اولا وقتی جمله شما طولانی شد برای همخوانی اول وآخر جمله  می توانیدکلماتی که حذف آن خللی در جمله ایجاد نمی کندموقتا حذف -حکایت جمله معترضه-بعد کلمات را اضافه کنید تا مثل جمله اول شما بی سرو ته نباشد. دوما رجای  واثق درجمله شما کاملا بی معنی و استفاده آن بی مورد است.سوما  به جای مملو ازتوکل همراه با توکل نوشتن،بهتروپسندیده تر بود.
بسمه تعالی
جناب اقای عبدالله قدرتی 
با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده رجای واثق دارد حضور جنابعالی در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش رسیدن به اهداف دولت محترم تدبیر و امید، در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی به سال اقتصاد و فرهنگ ،با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری گردیده است، خواهد گردید.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان دولت تدبیر و امید را مسالت داریم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی تمنا داریم.
پیروز و سربلند باشند
خالی از لطف نیست جهت مزید اطلاع و آگاهی امثال بنده درمورد خود ِدفتر مذکورتوضیحاتی داده می شد.

پاسخ:
پاسخ:
در واقع اگر بخواهیم توضیحی اجمالی از جایگاه این دفتر بگوییم باید گفت در مقام اهمیت، استانداری استان چهار معاونت دارد که یکی از آنها معاونت عمرانی می باشد و خود این معاونت چهار مدیر کل دارد که آقای قدرتی در واقع مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای این معاونت انتصاب شده اند. بخشداری های استان، شوراهای روستا، دهیاری ها و ... زیر نظر این اداره کل فعالیت می کنند
با سلام
توفیق روز افزون برای آقای قدرتی در جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم .
موفق و موید باشید.
امیدواریم موفق و موید باشند، مایه افتخار ما غلامانی هاست
آقای قدرتی به حکم لیاقت، مدال انتصاب و احراز این مقام، گردن آویزشان شد و درگذر این زمستان سیه رویی برای دیگ هایی ماند که همیشه بولدوزر وار در حرکتند و غافل و فارغ از نظر به محسنات این وسیله عمرانی فقط از زاویه استعداد و توانایی تخریب به آن می نگرند و از این رهگذر نه تنها هیچ طرفی بر نمی بندند بل مایه دردسر دلسوزانی می شوند که هم و غمشان زدودن آثار تاریکی این مغول سیرتان است که درقفا از خود بدبختی و فلاکت برای همه به یادگار می گذارند.(نمونه بارز،جریان لشکرکشی به حراست استانداری)
  • هادی واحدی
  • آینده ای که با خدمت صادقانه خود ساخته اید و امروز ثمره و نتیجه آنرا ما با همه وجودمان می بینیم، مدیون و مرهون تلاش و زحمات خالصانه شماست . مراتب سپاس خود را از زحمات بی دریغ و دلسوزانه جنابعالی در طول دوران خدمتتان در استانداری خراسان شمالی ابراز نموده و امیدواریم این دوران از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد
    آقای هادی واحدی چگونه می شود آینده ای که کمینه گمانی به وقوع حتمی آن نداریم را باتلاش وهمت امروزی که درقفای فردا وآینده ناپیداست ساخت تابدان حدکه نتیجه کار راهمین امروز دید؟
  • روح الله واحدی
  • فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم
    بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های برجسته شماست تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم
    لطفا خط پنجم متن نظر حقیررا تصحیح فرمایید.
    درقفا از خود بدبختی و فلاکت برای همه به یادگار می گذارند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی