غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

غـــــلامـــــان

رویـدادهــای خـبــری مـنـطقــه غــلامــــان

مطهری: به امید خدا مجلس آینده چنین نخواهد بود

| چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

 

بهار نیوز:// علی مطهری اتفاقات نطق ناتمام خود روز یکشنبه در مجلس را تشریح کرد و در شرح ماجرا نوشت: این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود و دفاع از حقوق ملت را در رأس کار خود قرار خواهند داد. ایشان در ادامه می گوید:

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، جبیری نماینده بوشهر و قاسم جعفری نماینده بجنورد، نبویان نماینده تهران و پژمانفر نماینده مشهد یادم هست. قاعدتا اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سروصدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد. این را هم بگویم که برخی از این افراد برای خودشیرینی و علامت دادن به برخی نهادها دست به این کارها می‌زنند و الاّ آدم عاقل می‌نشیند حرف را می‌شنود و اگر مخالف است بعدا آن را رد می‌کند. لازم است از آقای پزشکیان نماینده تبریز که از ابتدا تا انتهای ماجرا مانند یک محافظ در کنار من بودند تشکر ویژه داشته باشم. همین طور از آقای عابد فتاحی نماینده ارومیه که در جهت کاهش تنشها تلاش چشمگیر داشتند سپاسگزارم.

  • ۹۳/۱۰/۲۴

نظرات  (۱)

جیره خواران وسرسپردگان وفرصت طلبان درپی مطامع خودکه بی گمان خارج از مدار مادیات ومقامات نیست ازهرفرصتی برای نزدیکی واثبات ارادت خود به جریان غالب وقدرت حاکم استفاده می کنند.برای امثال آقای جعفری سخنان آقای مطهری وامثالهم همان نادره فرصتی است که دیگر بارمس وجود خود را بیشتر به رنگ ولعاب زر ریا بیارایند وقدر وقیمت خودرا دربازارخاصّان بیفزایند.حکایت این زران ناسره چون اثاثیه کم بهایی است که فقط دوره گردان آنرا خریدارندنه فروشندگان بازارطلا وجواهر.باافول آفتاب بخت جریان حاکم شمع وجود اینان نیزبه نسیمی خاموش می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی